Hi! Welcome Back and Stay Tune! PRISMA Akan Menyokong Suntingan Video Dalam Masa Beberapa Minggu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PRISMA Akan Menyokong Suntingan Video Dalam Masa Beberapa Minggu

Buka Instagram, Facebook dan Twitter pagi ini dan kami percaya anda akan melihat sekurang-kurangnya sepuluh gambar yang disunting menggunakan aplikasi Prisma. Aplikasi menyunting gambar ini semakin popular kerana mampu mengubah foto biasa menjadi seakan lukisan. Setakat ini ia hanya ditawarkan pada platform Android dan iOS. Selepas versi Android ditawarkan, perkhidmatan mengalami gangguan kerana jumlah pengguna yang tinggi.


Pembangunan aplikasi ini Alexey Moiseenkov mengesahkan bahawa pihak Prisma akan menyokong suntingan video pula di masa hadapan. Teknologi untuk memberikan kesan khas yang sama sudah wujud tetapi pihak Prisma perlu mempertingkatkan dahulu kemampuan pengkomputeran mereka bagi menanggung beban memproses yang tinggi. Sebanyak 650 juta gambar telah diproses menggunakan aplikasi mereka sehingga kini. Adakah anda telah menggunakan Prisma?






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2abkr86

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.