Hi! Welcome Back and Stay Tune! Blackberry Tidak Menolak Kemungkinan Menghasilkan Peranti BB10 Baru Di Masa Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Blackberry Tidak Menolak Kemungkinan Menghasilkan Peranti BB10 Baru Di Masa Hadapan

Blackberry yang pernah menjadi peranti pilihan ahli perniagaan elit, ahli politik dan selebriti terkemuka kini tidak lagi seperti dahulu. Jualannya merudum kerana gagal bersaing dengan peranti pintar skrin sesentuh yang lebih pantas dan berkuasa. Pelbagai perkara dilakukan Blackberry untuk mengembalikan zaman kegemilangan termasuk melancarkan sistem operasi baru BB10. Namun seperti yang kita ketahui kini ia gagal meningkatkan jualan sehingga mereka beralih kepada Android.

BlackBerry PassportSungguhpun begitu kepada peminat BB10, Blackberry masih mempunyai perancangan menghasilkan peranti baru dengan sistem operasi ini. Ini disahkan sendiri oleh CEO Blackberry Marty Beard di dalam temuramah dengan Bloomberg. Beliau dipetik mengatakan Blackberry tidak pernah mengatakan mereka berhenti menghasilkan peranti BB10. Persoalannya ialah adakah masih wujud jumlah pengguna BB10 yang membuatkan penghasilan peranti ini berbaloi. Adakah di kalangan pembaca Amanz yang masih setia dengan BB10 dan mahukan peranti terbaru dengan sistem operasi ini? Nyatakan pendapat anda.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29Mdt9U

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.