Hi! Welcome Back and Stay Tune! Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016

Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016 | Pasukan Negeri Sembilan akan bertandang ke laman Felda United beberapa jam dari sekarang yang bertarikh 12 Julai 2016 bagi saingan Piala Malaysia 2016 yang baru sahaja membuka tirainya pada malam ini.

Piala Malaysia 2016

Skuad yang dikendalikan oleh Irfan Bakti Abu Salim dan Gary Michael dari Felda United dan Negeri Sembilan ini dijangka akan menurunkan kesebelasan terhebat dengan beberapa pemain baru pada malam ini untuk menempah tiket ke slot seterusnya.

Perlawanan yang membabitkan Felda United menentang Negeri Sembilan yang baru sahaja menandatangi beberapa pemain import baru beberapa hari yang lepas ini akan berlangsung tepat jam 9 malam bertempat di Stadium Tun Abdul Razak, Bandar Pusat Jengka.

Perlawanan yang melibatkan Felda United melawan Negeri Sembilan pastinya sengit dan mendebarkan ini akan disiarkan secara langsung mulai pada jam 8.30 malam hanya di Astro Arena.

Kepada mereka yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, anda semua tidak perlu risau kerana Media Sensasi ada menyediakan Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016 secara eksklusif menerusi pautan online yang diberikan khas buat para pengunjung setia blog ini.

Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016

KLIK SINI

The post Live Streaming Felda United vs Negeri Sembilan Piala Malaysia 12 Julai 2016 appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.