Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gambar Dikatakan HTC Desire 10 Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gambar Dikatakan HTC Desire 10 Tertiris

HTC 10 akhirnya akan memasuki pasaran Malaysia 14 Julai ini pada harga RM2799. Harga jualan yang agak tinggi ini membuatkannya hanya mampu tengok oleh kebanyakan pengguna. Kepada mereka yang mahukan peranti dengan kemampuan memproses serta kamera yang setanding, Desire 10 mungkin peranti yang anda nantikan.

HTC-desire-10-1Seperti yang kami laporkan semalam HTC Desire 10 dipercayai sedang dihasilkan. Ia akan menawarkan spesifikasi hampir setanding pada harga yang lebih mampu milik. Imej peranti ini tertiris hari ini dan melihatkan beberapa perubahan berbanding HTC 10. Tubuh logam aluminium digantikan dengan polikarbonat. Konfigurasi kamera berubah sedikit dengan flash di bahagian bawa dan bukannya sisi. Ia juga terletak lebih tinggi pada panel belakang. Ini bukan kali pertama peranti lebih mampu milik dihasilkan dari peranti utama. Tahun lalu HTC One E9+ dihasilkan sebagai alternatif lebih murah kepada HTC One M9+. One E9+ turut menggantikan kerangka aluminium dengan bahan polikarbonat.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29K7Oo1

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.