Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Tinggalkan Isteri Untuk Kahwini Ibu Mertua, Kemudian… - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Tinggalkan Isteri Untuk Kahwini Ibu Mertua, Kemudian…

Lelaki Tinggalkan Isteri Untuk Kahwini Ibu Mertua, Kemudian…

ibu mertua

Satu kejadian pelik telah berlaku di negara india. Seorang lelaki telah meninggalkan isterinya setelah jatuh cinta dan mengahwini ibu mertuanya sendiri.

Suraj Mahto yang baru berumur 22 tahun menjadi tumpuan, apabila dia meninggalkan isterinya semata-mata untuk mengahwini ibu mertuanya bernama Asha Devi yang berumur 42 tahun.

Kisahnya bermula apabila Asha Devi datang untuk tinggal bersama Suraj dan isterinya sekitar tahun lepas.

Cinta Asha Devi dan Suraj Mahto mula bersemi selepas lelaki itu jatuh sakit dan ibu mertuanya telah menjaganya dengan baik. Setelah mula di lamun cinta Asha Devi telah pulang ke rumahnya semula.

Namun ini tidak mengahalang percintaa mereka. Suraj akan hubungi ibu mertuanya itu melalui telefon dan mereka akan berbual berjam-jam lamanya.

Isteri Suraj Mahto bernama Lalita akhirnya mengetahui tentang hubungan itu dan meminta ibunya supaya berhenti berhubung dengan suaminya namun ibunya enggan berbuat demikian. maklumlah sedang di lamun cinta.

Bapa Lalita, seorang pekerja kilang di Delhi, juga tidak berupaya untuk menghalang cinta terlarang itu. Biarpun mendapat bantahan dari orang kampung, Suraj Mohta bercerai dengan lalita dan mengahwini Asha Devi. Akhirnya mereka berkahwin pada 1 Jun lepas.

Dua bulan kemudian, pasangan ini mulai sedar yang mereka telah membuat satu kesalahan besar.

Ini komen Suraj Mahto:

“Saya sudah sedar kebodohan saya sekarang. Saya mengaku saya sudah lakukan kesilapan tapi tidak akan mengulanginya di masa depan

“Sekarang, saya tidak lagi melayan dia(Devi) sebagai isteri. Tapi saya mula melayannya sebagai seorang ibu”,

Ini pula komen Asha Devi:

“Saya tidak lagi melayan dia sebagai suami, tetapi sebagai seorang menantu. Kami sudah memfailkan petisyen cerai di mahkamah dan saya mahu pulang kepada suami saya secepat mungkin.” – PENMERAHDOTCOM

The post Lelaki Tinggalkan Isteri Untuk Kahwini Ibu Mertua, Kemudian… appeared first on PenMerah.com.



Sumber : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.