Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bos Atikah Suhaime, David Teo Buka Mulut Beri Komen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bos Atikah Suhaime, David Teo Buka Mulut Beri Komen

Bos Atikah Suhaime, David Teo Buka Mulut Beri Komen

david-atikah

Berikutan tersebarnya foto Atikah Suhaime bersama Idris Khan, Ketua Pegawai Eksekutif MIG, David Teo yang juga bios kepada Atikah Suhaime tampil memberi komen.

David Teo memberitahu pihaknya kini berusaha sedang mengumpul bukti bagi mencari dalang disebalik penyebaran gambar pelakon itu dan percaya Atikah adalah mangsa aniaya.

Ini komennya:

“Saya bersimpati dengan nasibnya kerana perlu berdepan kembali kontroversi lama. Saya akan memastikan individu yang berhati busuk itu dikenakan tindakan sewajarnya. Buat masa ini ,saya dan pihak pengurusan MIG sedang mengumpulkan bukti bagi mencari siapa yang menjadi dalang. Sama ada kontroversi ini benar atau tidak, dia perlu berhati-hati dalam berkawan.

“Isu sama sebelum ini pernah dikaitkan dengan Atikah, ia seakan dirancang dan disengajakan bagi memusnahkan kerjaya seninya yang sedang meningkat. Tidak kira di mana saja individu itu berada, sama ada dalam atau di luar negara, dia perlu bertanggungjawab di atas tindakan tidak bermoral yang dilakukannya,”

Pihak MIG masih bertimbang rasa dengan kontroversi melanda Atikah dan tidak merancang untuk menamatkan kontrak beliau.

Bagi David, beliau yakin Atikah tidak bersalah dan telah dianiaya kerana ia bukanlah kali pertama berlaku. MIG kini masih dalam siasatan tentang kontroversi ini. -PENMERAHDOTCOM

The post Bos Atikah Suhaime, David Teo Buka Mulut Beri Komen appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.