Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Luahan Hati Zila Seeron, Akui Tak Dapat Didikan Agama Sejak Kecil - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Luahan Hati Zila Seeron, Akui Tak Dapat Didikan Agama Sejak Kecil

(VIDEO) Luahan Hati Zila Seeron, Akui Tak Dapat Didikan Agama Sejak Kecil

zilla

Di pagi hari raya Aidil Adha yang lalu, bekas isteri Along Cham iaitu Zila Seeron telah tampil secara live di kaca televisyen menerusi rancangan AM Live di Astro Ria.

Zila Seeron yang juga bekas penyanyi Akademi Fantasia musim ke-4 telah meluahkan perasaannya di rancangan itu selama hampir 17 minit.

Antara isi kandungannya ialah Zila akui tiada duit apabila keluar dari rumah Aong Cham selain tiada pengalaman bekerja menyebabkannya sukar mencari kerja.

Penyanyi ini akui hanya tahu menyanyi dan juga menoreh getah sahaja sebagai pengalaman bekerja.

Zila dikatakan hidup berpindah randah dan hanya bergantung kepada simpati rakan-rakannya.

Selain itu, Zila juga sempat memberi ucapan kepada anak lelakinya, Danial dan akui merindui anaknya itu. Zila juga memohon maaf kepada anaknya itu di atas perkara yang berlaku.

Buat Along juga, Zila sempat memohon maaf dan meminta dihalalkan makan dan minumnya dari bekas suaminya itu di sepanjang perkahwinan mereka.

Sepanjang perbualan itu, Zila akui dirinya kurang mendapat bimbingan agama sejak kecil dan kini baru mula mempelajarinya. -PENMERAHDOTCOM

Ini video penuh:

The post (VIDEO) Luahan Hati Zila Seeron, Akui Tak Dapat Didikan Agama Sejak Kecil appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.