Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inilah Maksud Disebalik Nombor 786 Yang Selalu Ada Di Signboard Kedai Mamak..Jangan TERKEJUT.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inilah Maksud Disebalik Nombor 786 Yang Selalu Ada Di Signboard Kedai Mamak..Jangan TERKEJUT..

Inilah Maksud Disebalik Nombor 786 Yang Selalu Ada Di Signboard Kedai Mamak..Jangan TERKEJUT.. |Ketika mencari bebrapa info di Google,saya terbaca artikel ini dalam Blog ‘Demi Pena’ dan penerangannya memang terperinci bersesuaian dengan apa yang telah aku cari selama ini. Aku selalu terlihat tanda ‘786’ ini dipaparkan di signboard kedai makan india muslim dan aku pernah terdengar dalam kandungan lirik lagu kumpulan muzik di Malaysia yang berbunyi lebih kurang begini ‘786 Alhamdulillah Syukur’. Aku sering tertanya apa maksud 786 dalam islam. Segala persoalan mengenai nombor ini telah terungkai dan terima kasih kepada saudara AlFaisal empunya ‘Demi Pena’ atas maklumat dan penjelasan ini.

capture

1 2 3 4 5 6 7 8

Kredit : TrendingMalaya

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post Inilah Maksud Disebalik Nombor 786 Yang Selalu Ada Di Signboard Kedai Mamak..Jangan TERKEJUT.. appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit : BISKUTMANIS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.