Hi! Welcome Back and Stay Tune! Fungsi Facebook Live Akan Hadir Kepada Pengguna Desktop Tidak Lama Lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Fungsi Facebook Live Akan Hadir Kepada Pengguna Desktop Tidak Lama Lagi

Facebook Live merupakan salah satu fungsi yang ditawarkan oleh pihak Facebook dalam membolehkan pengguna berkongsi video secara langsung daripada peranti mudah-alih. Fungsi yang terhad kepada pengguna peranti mudah-alih ini kini turut diperkatakan bakal diperluaskan ke pengguna komputer desktop dan juga komputer riba.

Buat masa ini, fungsi ini sedang diuji dikalangan sejumlah pengguna, dan dikatakan akan diperluaskan kepada semua pada masa akan datang.

Fungsi penstriman langsung daripada desktop atau komputer riba ini merupakan antara fungsi yang dinantikan ramai – terutamanya adalah vlogger, wartawan dan beberapa pengguna yang lain.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2cPbGBa

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.