Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lepas Mengandung Sebab TERLANJUR Dengan Dia. Aku NEKAD Tinggalkan Family, Tapi Apa Yang Terjadi Buat Aku MENYESAL !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lepas Mengandung Sebab TERLANJUR Dengan Dia. Aku NEKAD Tinggalkan Family, Tapi Apa Yang Terjadi Buat Aku MENYESAL !!!

Lepas Mengandung Sebab TERLANJUR Dengan Dia. Aku NEKAD Tinggalkan Family, Tapi Apa Yang Terjadi Buat Aku MENYESAL  !!! | Assalamualaikum… Saya nak berkongsi cerita saya dan hope boleh jadi pengajaran untuk anda. Saya bercinta dengan ‘A’ selama 3 tahun. Saya memang terlalu sayangkan dia sehingga saya ketepikan parents saya. Parents saya memang tak sukakan dia sebab dia terlalu cemburu buta, panas baran dan terlalu mengontrol hidup saya. Tapi saya tak kisah semua tu, saya terlalu sayangkan dia.

terlj

Kami terlanjur dan perkara itu telah menyebbabkan saya mengandung. Masa tu perasaan saya berkecamuk buntu takut, saya pernah terfikir nak gugurkan tapi semua usaha saya untuk gugurkan anak dalam kandungan tak berjaya. Dalam masa yang sama waktu itu parents saya melarang saya untuk bertemu lagi dengan ‘A’.

Saya membuatl keputusan yang dangkal, saya telah lari mengikut ‘A’. Bodohnya saya masa tu, sebab terlalu sayang saya jadi bodoh dan buta, sedangkan ‘A’ waktu itu tidak bekerja. Family saya terlalu risaukan saya sehingga sakit2. Ya Allah berdosanya saya. Dalam masa tiga hari mereka menemui saya yang bersembunyi di rumah ‘A’ tanpa pengetahuan keluarga ‘A’. Saya berterus terang yang saya telah mengandung, menangis mereka depan saya waktu Itu. Allah waktu tu terasa menyesalnya saya manakala ‘A’ hanya diam.

Mereka pon menikahkan kami dua minggu selepas itu. Saya ingatkan lepas kahwin kami akan bahagia dan ‘A’ boleh ubah sikapnya, malangnya sama saja. Dia bekerja sebulan berhenti dan tukar kerja lain, begitulah sehinggalah saya melahirkn anak tersebut.

Dia tetap dengan perangainya yang cemburu buta dan sering menuduh saya yang bukan2. Semasa anak saya berusia 3 bulan dia pernah menuduh saya berzina dengan sepupu saya sendiri. Luluh hati saya, tapi saya tetap memberi dia peluang sebab sayang.

Kami selalu bergaduh, boleh kira berapa hari saja yang baik sehinggakan hari2 saya terfikir nak bercerai. Bila bergaduh dia akan keluar dari rumah kadang2 sampai seminggu baru balik. Hati saya sakit tak pernah dia peduli dan keadaan ini berlarutan sehingga saya hamil anak kedua. Saya terbaca whattsap dia dengan adik dia mengutuk saya. saya sedih sgt2, saya beritahu ibu saya dan ibu saya sangat marah sebab dia mengeluarkan perkataan2 yang tak sepatutnya kepada seorang isteri.

Saya jadi tawar hati dengan dia, lepas tu kami dah tak tinggal sebumbung lagi sampai sekarang dah setahun lebih. Anak saya pon dah lahir(kini berusia 8bln) satu nafkah apa pun dia tak pernah bagi untuk anak2. Segala keperluan parents saya yang tanggung, duit brim pun saya tak pernah rasa, saya rasa sedih sangat2.

Dia gantung saya tak bertali dan enggan lepaskan saya secara baik dan tak pernah contact saya langsung. Family dia pun tak pernah ambil tahu pasal saya dan anak-anak. Saya menyesal sangat kerana saya terlalu ikut perasaan sayang saya sampai apa yang IBU saya nasihat saya tak dengar langsung. Betul lah orang cakap seorang IBU tahu apa yang terbaik untuk anak2 dia..maafkan saya mama..Abah..:-( Kredit:-KRT

P.S. 1 – Isteri Hairan Suami Tidak Mahu Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya Terbongkar Apabila Isteri Terlihat…
P.S. 2 – Doktor Ini DEDAHKAN RAHSIA Untuk Cepat Hamil Yang Ramai Pasangan Terlepas Pandang !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Lepas Mengandung Sebab TERLANJUR Dengan Dia. Aku NEKAD Tinggalkan Family, Tapi Apa Yang Terjadi Buat Aku MENYESAL !!! appeared first on EKSIDENZ.



Penyumbang : EKSIDENZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.