Hi! Welcome Back and Stay Tune! PlayStation 4 Pro Berharga RM1799 Di Malaysia – Konsol Dengan Sokongan HDR Dan 4K - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PlayStation 4 Pro Berharga RM1799 Di Malaysia – Konsol Dengan Sokongan HDR Dan 4K

Sony telah memperkenalkan PlayStation 4 pada awal pagi ini untuk pasaran global, dan kini berkongsi lanjut mengenainya, ia turut akan hadir ke pasaran tempatan – tetapi masih tiada sebarang tarikh untuk pasaran tempatan buat masa ini.

PlayStation 4 Pro

PlayStation 4 Pro membawakan sokongan 4K dan juga HDR – menawarkan kuasa grafik yang lebih tinggi dan memfokuskan kepada para pemain yang menggunakan paparan 4K di rumah mereka. Walaupun menyokong paparan 4K, pelbagai permainan yang ditawarkan masih akan menyokong konsol PlayStation 4 sedia ada, dan pemain boleh berhubung seperti biasa.

Dengan kuasa pemprosesan tinggi, Sony juga turut melengkapkan ia dengan ruangan storan besar – iaitu bermula 1TB.

Di Malaysia, konsol ini akan dijual pada harga RM1799. Tiada tarikh jualan yang diumumkan buat masa ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2bZU6zc

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.