Hi! Welcome Back and Stay Tune! iPrice Menerima Suntikan Dana Hampir RM18 Juta – Ingin Mengukuhkan Kedudukan Di Asia Tenggara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

iPrice Menerima Suntikan Dana Hampir RM18 Juta – Ingin Mengukuhkan Kedudukan Di Asia Tenggara

iPrice merupakan salah satu perkhidmatan tempatan yang membolehkan pengguna membuat perbandingan dari segi harga untuk barangan dan sebagainya. Hari ini, iPrice Group mengumumkan mereka telah menerima suntikan dana sebanyak US$4 juta (~~RM17.9 juta), dan akan menggunakannya dalam terus memperluaskan penawaran mereka di rantau Asia Tenggara.

iPrice

iPrice sebelum ini telah ditubuhkan pada 2014 di Kuala Lumpur dalam usaha menjadikan pengalaman membeli-belah lebih mudah, disamping membolehkan pengguna mendapatkan penjimtan melalui perbandingan harga serta kod diskaun.

Pengguna boleh melayari laman iPrice dan membuat carian produk yang diingini. Seterusnya, mereka akan diperlihatkan dengan perbandingan harga daripada pelbagai penyedia, sekaligus memudahkan pengguna membuat perbandingan harga jualan dan mendapatkan penawaran terbaik untuk mereka.

Dengan suntikan dana baru ini, iPrice akan menggunakannya dalam terus mengukuhkan kedudukan mereka di rantau Asia Tenggara, selain bakal menawarkan perkhidmatan kepada penyedia laman web dalam menambah widget – sekaligus menambah pendapatan melaluinya.

Layari : iPrice






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hUsdq5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.