Hi! Welcome Back and Stay Tune! The Kissanger – Aksesori Menghantar Ciuman Menerusi Peranti Pintar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

The Kissanger – Aksesori Menghantar Ciuman Menerusi Peranti Pintar

Kami tergolong di dalam kategori warga tua jika dibandingkan dengan umur purata pembaca Amanz. Kami pernah menghantar surah cinta kepada gadis yang disukai di kelas dengan menyelitkannya di dalam buku rujukan sejarah keluaran Preston. Ini teknik ketinggalan zaman yang pastinya ditertawakan generasi muda yang kini boleh menghantar mesej menggunakan WeChat.

The Kissanger ialah aksesori peranti pintar yang direka untuk menghantar ciuman kepada insan yang dikasihi. Ia dicipta oleh Emma Yann Zhang untuk insan yang merasakan penghantaran mesej tidak cukup ampuh untuk melampiaskan kerinduan. Kissanger mempunyai sensor tekanan yang mengesan ciuman dan omboh penggerak yang menghasilkan semua ciuman fizikal kepada penerima. Buat masa ini Kissanger hanya wujud sebagai prototaip.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2i3ONzM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.