Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kini Anda Boleh Mendapatkan Kad Prabayar PlayStation Network Melalui 7Eleven - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kini Anda Boleh Mendapatkan Kad Prabayar PlayStation Network Melalui 7Eleven

7Eleven dan beberapa pasaraya sedia menawarkan sejumlah kad prabayar untuk perkhidmatan internet, termasuk untuk Facebook, WeChat, dan Spotify. Terkini, pihak Sony turut mengumumkan yang mana mereka telah turut menawarkan kad prabayar PlayStation Network di sejumlah pasaraya tempatan.

PSN Prepaid

Melalui kad prabayar PlayStation Network, ia memberikan akses kepada pengguna untuk membeli dan menikmati langganan PlayStation Plus sehingga 12 bulan atau kandungan dari PlayStation Store. Dengan membelinya, pengguna akan diberikan kod khusus yang membolehkan mereka menambahnya pada akaun PSN mereka, dan mendapatkan langganan digital melalui PlayStation Plus atau membeli permainan dan kandungan secara digital melalui PlayStation Store.

Kad Prabayar PSN ditawarkan pada harga antara RM100 atau RM250 yang boleh digunakan untuk membeli kandungan di PlayStation Store. Sementara untuk langganan PS Plus pula, ia ditawarkan dalam pilihan kad prabayar 3 bulan untuk RM43, dan 12 bulan untuk RM129.

Selain daripada di 7Eleven, pengguna turut kelak boleh mendapatkannya di Giant, Tesco dan juga Cosway.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hUiXlM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.