Hi! Welcome Back and Stay Tune! AsusPro B9440 Dilancarkan – Komputer Riba Ringan Menyasarkan Golongan Perniagaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

AsusPro B9440 Dilancarkan – Komputer Riba Ringan Menyasarkan Golongan Perniagaan

Pengguna golongan perniagaan memerlukan komputer riba yang boleh diandalkan untuk melakukan urusan harian. Oleh sebab itu komputer riba yang berkuasa tetapi ringan amat diperlukan. Pada waktu yang sama ia turut harus bergaya sesuai dengan imej korporat mereka. AsusPro B9440 ialah komputer riba yang direka khas untuk golongan ini.

Ia dilengkapi skrin 14″ HD Penuh dengan bezel kecil. Oleh itu saiz komputer riba ini bersamaan dengan sebuah MacBook Air 13″. Pemproses Intel Core i5/i7 generasi ketujuh dipadankan dengan RAM sehingga 16 Gigabyte LPDDR3 dan storan SSD sehingga 512 Gigabyte. Berat AsusPro B9440 hanya 1.04 kilogram keran menggunakan kerangka aluminium.

Bateri yang disertakan dikatakan mampu bertahan selama 10 jam. Walaupun ringan dan nipis, komputer riba ini masih melepasi standard tahan lasak MIL-STD 810G dan papan kekunci kalis tumpahan air. Ia akan dijual bermula May hadapan pada harga bermula dari $999 (~RM 4500) sebuah.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hQI50q

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.