Hi! Welcome Back and Stay Tune! Telegram Kini Membolehkan Anda Nyah-Hantar Sesuatu Mesej - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Telegram Kini Membolehkan Anda Nyah-Hantar Sesuatu Mesej

Telegram UnsendSalah satu igauan ramai pada hari ini adalah apabila tersalah hantar mesej ke seseorang. Disebabkan itu, terdapat beberapa aplikasi permesejan yang membolehkan anda menarik kembali sesuatu mesej atau nyah-hantar sesuatu mesej yang telah dihantar.

Kini, melalui kemaskini baru aplikasi Telegram, para pengguna boleh nyah-hantar sesuatu mesej yang telah dihantar pengguna – sehingga kepada 48 jam. Untuk nyah-hantar sesuatu mesej, pengguna hanya perlu tap seketika pada mesej berkenaan, dan pilih padam. Pengguna akan dipaparkan dengan sebuah pop-up yang membolehkan anda memadam mesej yang telah dihantar berkenaan.

Disamping itu, pihak Telegram kini turut memudahkan pengguna untuk memantau penggunaan data ketika berada di luar negara, selain turut menawarkan kebolehan pengguna untuk berkongsi pautan akaun Telegram menggunakan ringkasan t.me/namapengguna.

Semua fungsi baru ini boleh dinikmati pengguna Android dan iOS dengan mengemaskini kepada versi terkini aplikasi Telegram anda.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iNkLh7

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.