Hi! Welcome Back and Stay Tune! Spartan – Seluar Dalam Anti Gelombang Selular Dan WiFi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Spartan – Seluar Dalam Anti Gelombang Selular Dan WiFi

Kajian sains selama lebih sedekad mendapati pendedahan kepada isyarat selular dan WiFi tidak meningkatkan kebarangkalian menghidap kanser. Legenda urban kanser dan penggunaan telefon mudah alih ini telah berjaya dihapuskan. Namun masih ada insan yang enggan menerima keputusan kajian ini dan hidup serba ketakutan. Untuk mereka seluar dalam Spartan dihasilkan.

Spartan ialah seluar dalam yang dapat menghalang 99% gelombang selular, radio dan WiFi dari menyerang organ pembiakan lelaki. Menurut pereka Spartan ini akan mengelakkan masalah kesuburan. Benang perak digunakan pada fabrik seluar dalam ini dan mewujudkan sangkar Faraday di sekeliling organ pembiakan. Spartan dijual pada harga €43 (RM 197) sepasang.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2j8EfjM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.