Hi! Welcome Back and Stay Tune! Moto M Dengan Cip MediaTek Helio P15 Kini Di Malaysia – Berharga RM1199 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Moto M Dengan Cip MediaTek Helio P15 Kini Di Malaysia – Berharga RM1199

Sejak akhir tahun lepas, beberapa peranti Motorola terkini telah mula memasuki pasaran tempatan. Terkini, salah satu peranti baru yang turut telah dipasarkan adalah Moto M yang hadir dengan spesifikasi pertengahan, dan telah mula dijual di pasaran Malaysia.

Lenovo Moto M hadir dengan skrin bersaiz 5.5-inci pada paparan resolusi penuh, dijana menggunakan cip pemprosesan MediaTek Helio P15, dan dilengkapi memori 4GB RAM serta ruangan storan 32GB.

Moto M menggunakan Android 6.0 Marshmallow, dan dilengkapi kamera belakang 16-megapixel, serta kamera hadapan 8-megapixel. Seperti sejumlah peranti berasaskan MediaTek, Moto M turut dilengkapi dengan sokongan dwi-SIM.

Di Malaysia, ia telah mula dijual pada harga RM1199, dan ia hadir dengan sokongan jaminan setahun dariapda Lenovo Malaysia.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iex5Fo

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.