Hi! Welcome Back and Stay Tune! Willow – Pengepam Susu Ibu Pintar Tanpa Wayar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Willow – Pengepam Susu Ibu Pintar Tanpa Wayar

Dua tahun yang lalu saya dianugerahkan tuhan dengan seorang puteri. Kerana isteri bekerja, beliau perlu mengenap susu untuk bekalan anak di nurseri. Apa yang saya sedari sebagai seorang ayah ialah dua jenis pam susu yang ada di pasaran. Kedua-dua pam tidak boleh digunakan secara bergerak. Si ibu perlu duduk dan bagi ibu bekerjaya ini agak membuang masa. Willow ialah pam susu pintar tanpa wayar yang boleh dikawal menggunakan aplikasi.

Kerana ia tanpa wayar, ia boleh diletakkan di dalam baju dalam dan si ibu bebas melakukan aktiviti lain sementara menanti proses pengepaman selesai. Willow boleh menjejak isipadu susu yang di pam secara langsung menerusi aplikasi. Di dalam dunia di mana kaum ibu bekerjaya, Willow memudahkan mereka untuk mengepam dengan selesa dan tanpa halangan. Pam ini akan mula dijual pada musim bunga akan datang pada harga $429 (~RM 1920) sepasang






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ifILrB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.