Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya Seperti Angau Lepas Dapat Anak” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya Seperti Angau Lepas Dapat Anak”

Kerana terlalu teruja memiliki cahaya mata, Shaheizy Sam bagaikan angau dengan bayi sulungnya yang dilahirkan pada awal Mei lalu. Malah katanya setiap hari selepas habis sahaja waktu bekerja, beliau akan terus pulang ke rumah untuk melihat dan bermain dengan anaknya itu.

BACA: Shaheizy Sam Jenguk Anak Setiap 5 Minit

“Alhamdulillah kehidupan saya kini telah berubah kerana sebelum ini cuma berdua bersama isteri namun sekarang ini kami telah bertiga. Tidak dinafikan banyak perkara baru yang saya telah pelajari dan perkara itu membuatkan saya menjadi seorang yang lebih bertanggungjawab”

“Saya juga jadi seperti angau selepas mendapat anak ini kerana bila habis waktu kerja saya akan terus pulang awal untuk melihat anak di rumah. Perkara ini juga memotivasikan saya untuk bekerja lebih keras kerana saya ingin memberi kehidupan yang sempurna kepada keluarga pada masa depan”

“Alhamdulillah bayi saya tidak banyak ragam dan dia akan berjaga pada waktu pagi untuk menyusu namun dia tidak akan menangis dan akan termenung sahaja,” jelasnya kepada portal Astro Gempak.

Manakala dalam laporan lain pula, Sam memberitahu nama anak lelakinya itu terpaksa dirahsiakan terlebih dahulu kerana memenuhi permintaan orang tuanya. Namun apabila masanya sudah tiba, Sam akan mendedahkan nama serta wajah penuh bayi comel mereka. (rtky/w)



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rZcQ3M

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.