Hi! Welcome Back and Stay Tune! [VIDEO] Penjenayah Lari Dari Polis. Tindakan Seorang Wanita Ini Menumpaskan Penjenayah Sangat MENGEJUTKAN !! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

[VIDEO] Penjenayah Lari Dari Polis. Tindakan Seorang Wanita Ini Menumpaskan Penjenayah Sangat MENGEJUTKAN !!

Satu kejadian kejar mengejar berlaku diantara pasukan polis mengejar penjenayah menggunakan kereta. Penjenayah yang sangat-sangat dikehendaki polis itu terus memecut laju meninggalkan semua kereta polis yang mengejarnya. Namun akhirnya penjenayah ini gagal mengawal kenderaan lalu merempun beberapa buah kenderaan dari belakang.

Seorang wanita awam yang juga merupakan seorang ibu bertindak berani keluar daripada kereta apabila keretanya yg turut membawa anaknya telah dilanggar dari belakang. Apa yang paling mengejutkan, wanita ini tanpa berfikir panjang terus menerpa kearah penjenayah merbahaya itu & terus membelasahnya cukup-cukup ! Tindakan agresif wanita ini dibantu oleh rakannya telah merencatkan perancangan penjenayah itu untuk melarikan diri dari pihak polis. Tidak lama selepas itu pihak polis pun sampai ke tempat kejadian. Penjenayah itu akhirnya ditangkap oleh pihak polis hasil bantuan seorang wanita yang bergelar IBU. =) 

I can’t believe what this regular Mom just did to a fleeing criminal!I wish my Mom was this badass!

Posted by Police Officers US on Wednesday, March 8, 2017

Sumber: Police Officer US



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rD232W

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.