Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!!

(VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!! | Subhanallah, Satu lagi bukti keagungan Allah SWT di mana kitab Al-Quran bercahaya di Malam Ramadhan terakam oleh CCTV..Ianya berlaku di Gombak, Selangor. ketika meneliti kembali Rakaman CCTV yang telah di pasang, kelihatan Al-Quran selepas dibaca ibunya bercahaya.

Mengikut kisah ianya berlaku di Gombak, Selangor oleh satu keluarga, ketika meneliti kembali Rakaman CCTV yang telah di pasang Al-Quran milik ibunya bercahaya di malam 10 Ramadhan 1434

Rakaman CCTV menunjukkan Al-Quran yang baru selesai di baca oleh ibunya tiba-tiba mengeluarkan cahaya setelah lampu di matikan… cahaya putih yang keluar itu perlahan-lahan seakan penuh menutupi Al-Quran tersebut.. Maha Suci Allah di kau yang lebih mengetahui..
kredit-taotauajer

Saksikan video di bawah ini..

Kredit : Youtube



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qrK4IY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.