Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hukum Pakai Gincu Di Bulan Ramadhan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hukum Pakai Gincu Di Bulan Ramadhan

Sudah masuk 5 Ramadhan hari ini dalam tahun 2017 , alhamdulillah . Selain menahan lapar dan dahaga dari terbit fajar hingga terbenam matahari, kita juga harus menahan diri daripada melakukan perkara-perkara yang membatalkan puasa seperti makan dan minum dengan sengaja, keluar mani dengan sengaja, muntah dengan sengaja dan banyak lagi.
Pasti kebanyakan orang telah sinonim dengan perkara yang membatalkan puasa ini. Namun, bagaimana pula dengan hukum wanita memacai gincu ketika berpuasa? Ikuti pejelasan daripada Ustaz Haslin Baharin.
Soalan: Apakah hukum memakai gincu pada bulan puasa? Adakah batal puasa jika tertelan ketika melembapkan bibir?
Jadi, menurut Ustaz Haslin Baharin, hukum memakai gincu boleh berubah-ubah bergantung kepada keaadaan. Jadi, diharap dengan penjelasan ini kita semua boleh bersama menyempurnakan lagi ibadah puasa kita Bulan Ramadhan tahun ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sC2mHV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.