Hi! Welcome Back and Stay Tune! PM Terharu Terima Salam Aidilfitri Pengunjung - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PM Terharu Terima Salam Aidilfitri Pengunjung


PUTRAJAYA: Datuk Seri Najib Razak berkata, beliau terharu kerana begitu ramai orang sanggup beratur panjang semata-mata untuk bersalaman dengannya sempena Aidilfitri tahun ini.

Perdana Menteri berkata, pada pengamatan beliau, jumlah pengunjung ke kediaman rasmi, Seri Perdana, kali ini jauh lebih ramai berbanding tahun sebelumnya.

"Hanya dua perkataan sahaja dapat saya fikirkan iaitu 'ramai' dan 'kepelbagaian', apabila melihat orang ramai membanjiri pekarangan Seri Perdana.

"Saya difahamkan (Aidilfitri) kali ini ramai yang datang dari jauh dan sanggup menunggu semata-mata untuk bersalaman dengan saya.

"Inilah cerminan rakyat kita, keakraban mereka dengan pemimpin menjadi teras menjamin masa depan yang memberangsangkan bagi negara.

"Saya bersyukur dengan keyakinan rakyat terhadap pucuk pimpinan negara," katanya pada Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Perdana Menteri dan Jemaah Menteri 2017, di kediaman rasmi Perdana Menteri, di sini, hari ini.

Sementara itu, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata jumlah pengunjung yang hadir pada majlis rumah terbuka hari ini meningkat berbanding tahun sebelumnya.

Katanya, jelas mereka yang hadir ingin bersalaman dan beramah mesra dengan pemimpin negara terutama Perdana Menteri.

"Saya dimaklumkan orang ramai yang hadir bukan sahaja dari Putrajaya atau Lembah Klang tetapi juga dari Perak, Negeri Sembilan dan Johor.

"Mereka dilihat berbaris dari jalan utama hingga mengelilingi kompleks Seri Perdana semata-mata untuk berjumpa dengan Perdana Menteri," katanya. - BHarian


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s4Nial

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.