Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sekitar Misteri Rumah Agam Marilyn Monroe Yang Kini Dijual Pada Harga RM30 Juta - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sekitar Misteri Rumah Agam Marilyn Monroe Yang Kini Dijual Pada Harga RM30 Juta

Sekitar empat bulan sebelum ditemui meninggal dunia pada tahun 1962, difahamkan Marilyn Monroe sempat membeli sebuah di kawasan Brentwood, Los Angeles. Kini rumah yang pernah bertukar pemilik ini kembali berada di pasaran.

Munurut Forbes, pemilik terakhir rumah ini menawarkan dengan harga US$ 6,9 juta atau sekitar RM30 juta. Jadi bagaimana agaknya rumah antik ini dengan gaya ala-ala mexico ini ya?

Jika kita lihat sendiri, rumah tersebut masih berdiri kukuh dan nampak cukup mendamaikan. Lebih tenang dengan dikelilingi pohon dan halaman yang cukup luas.

Rumah ini memiliki luas sekitar 243 meter persegi. Terdapat 4 bilik tidur dan 3 bilik mandi.

Selain dari sisi bangunan, rumah tersebut juga menarik perhatian kerana sangat dekat dengan mendiang Marilyn Monroe yang ditemukan tak bernyawa di usianya yang masih 36 tahun.

Menjelang akhir hayatnya, Monroe menderita sakit yang cukup parah. Ia juga dirundung masalah peribadi serta masalah dalam kariernya.

Beliau kemudiannya meninggal dunia kerana masalah kemurungan . Pihak polis menyatakan penyebab kematiannya kemungkinan besar keranabunuh diri. Ia meninggal pada usia 36 tahun.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sapgpk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.