Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aksi Kejar Mengejar Cetus Huru Hara Di Pulau Pinang, Pejalan Kaki Melompat Selamatkan Diri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aksi Kejar Mengejar Cetus Huru Hara Di Pulau Pinang, Pejalan Kaki Melompat Selamatkan Diri


Satu video aksi kejar mengejar antara polis dan penjenayah kini sedang viral di media sosial terutama di Facebook yang menyebabkan ramai netizen terutama warga Pulau Pinang berasa bimbang dengan keselamatan mereka. 

Video yang dimuat naik oleh sebuah laman Facebook pada 2 Julai itu mendakwa kejadian kejar mengejar berlaku di Jalan Campbell yang hampir meragut nyawa pejalan kaki. Berdasarkan video tersebut memaparkan sebuah van berwarna putih dipandu laju melalui sebatang jalan yang kecil sambil dikejar oleh 3 buah kereta peronda polis.

Van tersebut dilihat melanggar beberapa buah motosikal yang diletak di bahu jalan dan pejalan kaki dilihat cuba mengelak dari dilanggar van tersebut. 


Walau bagaimanapun, aksi tersebut tidak perlu dibimbangkan kerana ianya cuma salah satu babak lakonan dalam sebuah filem aksi Hong Kong menurut laporan New Straits Times. 

Jalan berkenaan telah pun ditutup lebih awal manakala pejalan kaki yang terbabit adalah pelakon lagak ngeri. Jadi babak kejar mengejar tersebut adalah terkawal dan tiada siapa yang mengalami kecederaan. Filem dengan tajuk 'The Leaker' sedang menjalani pengambaran di Pulau Pinang. - www.kakishare.my


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tijbtf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.