Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Saya menyesal...' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Saya menyesal...'

“SAYA akui kesilapan dan kecuaian saya kerana memakaikan anak cincin. Doktor juga ada berpesan jangan pakaikan anak cincin, rantai tangan dan rantai kaki kerana ada kes bayi tertelan loceng rantai tangan,” kata Siti Khatijah Abu Bakar selepas bayinya, Nur Dahlia Aleesa Mohd Shuada, lapan bulan, tertelan cincin petang semalam.

Aleesa sudah dibenar pulang dari Hospital Melaka kira-kira 11 pagi tadi, selepas cincin terbabit keluar menerusi saluran najis.

Difahamkan Aleesa buang air besar kira-kira 8 pagi selepas diberi makan cekodok.

Ibunya, Siti Khatijah Abu Bakar berkata, anaknya dibenar keluar wad selepas doktor berpuas hati keadaan kesihatan Aleesa.

"Doktor tidak menyangka secepat ini cincin keluar melalui pembuangan najis, bagaimanapun Aleesa dijangka berada dalam pemantauan doktor untuk tempoh dua minggu," katanya yang ditemui di rumahnya di Telok Mas, hari ini.

Menurutnya, dia sedar dengan komen negatif netizen terhadapnya di laman sosial dan bersikap terbuka.

“Apapun reaksi di Facebook saya terima dengan terbuka. Niat saya memakaikan anak cincin bukan untuk menunjuk-nunjuk, sekadar berhias sebelum ke rumah terbuka semalam, cincin itu pun dibeli pada harga RM30.

“Saya menyesal kecuaian saya dan tidak akan ulanginya,” katanya.

Kisah Aleesa tertelan cincin tersebar di laman sosial, selepas Siti Khatijah memuat naik kejadian dan gambar sinar X yang menunjukkan cincin dalam perut anaknya itu di Facebook semalam.

Dalam kejadian kira-kira 2 petang semalam, Aleesa yang berada dalam buaian di rumahnya di Telok Mas, kedengaran tersedak sesuatu ketika kakaknya, Nur Dhaniyah Qistina, tiga tahun, menghayun buaian.

Siti Khatijah kemudian membawa Aleesa ke Hospital Melaka kira-kira 5 petang dan ujian imbasan sinar X mengesahkan bayi itu tertelan cincin.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tIOq3B

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.