Hi! Welcome Back and Stay Tune! Budak 13 Tahun Kongsi Kronologi Dirogol Nenek Jawo, 62 Tahun.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Budak 13 Tahun Kongsi Kronologi Dirogol Nenek Jawo, 62 Tahun..


Selepas disoalsiasat secara intensif oleh polresta (polis) Palembang, akhirnya Harni @ Nenek Jowo (62 tahun) mengaku memperkosa AR sebanyak 8 kali sejak beberapa bulan terakhir. Sebelum ini nenek Jowo pernah menafikan bahawa dia melakukan perbuatan tersebut.

“Dia itu sudah saya anggap seperti anak sendiri tidur di rumah berhari-hari. Benar saya lakukan itu (hubungan seks) sudah lapan kali sejak beberapa bulan terakhir,” akui nenek Jowo.

Lebih mengejutkan nenek Jowo mengaku sebelum melakukan hubungan intim dengan AR, dia sudah terbiasa melakukan hubungan sesama jenis.

Menurut pegawai penyiasat Wahyu Bintono tahap kesihatan nenek Jowo akan diperiksa pada Sabtu ini (22 Julai 2017).

Semasa dalam soalsiasat, polis juga mengakui nenek Jowo ada melahirkan hasrat untuk menikah dengan AR jika dipersetujui semua pihak.

“Keinginan untuk menikah memang ada dilontarkan suspek (nenek Jowo) tapi itu hak dia. Suaminya juga sudah kita berikan pengertian terkait masalah ini,” ujar Edi Winara iaitu salah satu pegawai penyiasat yang terlibat dalam kes ini.

Sementara itu AR dalam nada berat menceritakan kronologi bagaimana aksi cabul dilakukan oleh nenek Jowo berkali-kali di rumahnya.

Semasa berada di rumah sang nenek, dia disuruh tidur terlentang. Kemudian seluarnya dibuka, lalu alat sulitnya dimain-mainkan menggunakan tangan oleh nenek Jowo. Setelah itu dia pun naik di atas badan AR.

“Saya disuruh tidur terlentang lalu dibukanya celana. Dia menaiki badan saya, tidak sampai lima minit ada cairan keluar,” ungkap AR.


Disebabkan kejadian itu AR menjadi trauma. Malah dirinya juga menjadi bahan buli rakan-rakannya di sekolah gara-gara menjadi korban seks nenek Jowo. Walaupun demikian, dia tetap meneruskan persekolahan seperti biasa.

“Saya malu pak sering dibuli teman. Saya masih terkejut dan trauma,” terangnya.

Menurut AR, nenek Jowo pernah memberitahu ada korban lain selain dirinya dan sudah dianggapnya sebagai anak angkat.

“Nenek kata ada orang lain selain saya. Sudah diangkatnya jadi anak,” katanya.

Tetapi setakat ini siasatan polis masih belum dapat mengenalpasi mangsa yang lain selain AR. Kini nenek Jowo masih ditahan reman untuk siasatan lanjut.

Sumber: Eberita


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tPVUxr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.