Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenali 3 Beradik Anak Pak Nasir Yang Cun, Anzalna, Mia Dan Afifah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenali 3 Beradik Anak Pak Nasir Yang Cun, Anzalna, Mia Dan Afifah

Kenali 3 Beradik Anak Pak Nasir Yang Cun, Anzalna, Mia Dan Afifah

Sebelum ini, ramai masih belum mengenali adik Anzalna, Mia dan Afifah. Namun, dek penangan kes skandal Afifah dengan Aliff Aziz, mereka bertiga semakin dikenali ramai.

Terkini, Anzalna telah menutup ruang komen Instagram miliknya akibat kecaman netizen yang berterusan bagaikan butiran peluru M16. Afifah juga berbuat demikian dan bakal diikuti Mia kerana kecaman dan amarah turut dilepaskan kepada beliau.

Namun, di sini kita bukan nak bincang pasal itu semua. Kita nak kenali 3 beradik anak Pak Nasir yang cun melecun.

Sedikit info mengenai 3 beradik cun ini yang dapat kami kongsikan:

Nur Anzalna Bte Md Nasir

3 Beradik Anak Pak Nasir Yang Cantik, Anzalna, Mia Dan Afifah

Biodata, Anzalna, Mia Dan Afifah Nasir

Lahir pada 9 Januari 1988. Memiliki darah kacukan Melayu, Cina, Punjabi dan Bugis. Bapanya berketurunan Cina manakala ibunya berketurunan Punjabi. Anzalna membuat penampilan pertamanya sebagai salah seorang finalis Dewi Remaja 2009/2010, beliau kemudiannya melibatkan diri dalam bidang lakonan pada 2011.

Mia Nasir 

Biodata, Anzalna, Mia Dan Afifah Nasir

Biodata, Anzalna, Mia Dan Afifah Nasir

Lahir pada tahun 1991. Masih belum dikenali ramai. Namun, juga kelihatan cantik setanding dengan adik-beradiknya yang lain.

Nur Afifah binti Md Nasir

Biodata, Anzalna, Mia Dan Afifah Nasir

Biodata, Anzalna, Mia Dan Afifah Nasir

Lahir pada 15 Februari 1993
Nama Popular : Afifah Nasir
Drama : Aku Bukan Bimbo (2016)
Telemovie : Isteri-isteriku (2016)

Afifah Nasir mempunyai wajah yang agak seiras dengan kakaknya Anzalna Nasir dan ramai yang mengatakan mereka adalah kembar. Tapi hakikatnya mereka hanyalah adik dan kakak. Muncul dalam telemovie berjudul Isteri-isteriku yang ditayangkan di TV9 pada 17 Oktober 2016 lalu.


Sumber Kenali 3 Beradik Anak Pak Nasir Yang Cun, Anzalna, Mia Dan Afifah

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vVbVV7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.