Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video: “Satu hari seorang Benggali datang ke kedai saya..” – Kisah penghijrahan seorang pondan kepada lelaki sejati - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video: “Satu hari seorang Benggali datang ke kedai saya..” – Kisah penghijrahan seorang pondan kepada lelaki sejati

 

Video: "Satu hari seorang Benggali datang ke kedai saya.." - Kisah penghijrahan seorang pondan kepada lelaki sejati

Video: “Satu hari seorang Benggali datang ke kedai saya..” – Kisah penghijrahan seorang pondan kepada lelaki sejati

Seorang lelaki bekas pondan membuat satu siaran langsung di Facebook bertujuan untuk memohon maaf kepada orang ramai dan juga menceritakan kisah hidupnya yang berhijrah dari seorang pondan kepada seorang lelaki sejati untuk dijadikan pedoman buat orang ramai.

Difahamkan, lelaki yang menggunakan nama Facebook Cikgu Jefferi itu juga merupakan pengasas kepada SB SuperBeauty.

“PENDEDAHAN BERANI…PONDAN PULANG KEPANGKAL JALAN…PEDOMAN DAN MAAF DARI SAYA PENGASAS SB SUPERBEAUTY..😂😂😂😂😂😂” tulis beliau di bahagian kapsyen siaran langsung itu.

Kata Cikgu Jefferi juga, hari dia membuat siaran langsung itu juga merupakan hari genap ibunya meninggal dunia.

“(Ketika) Arwah ibu saya hidup, dia selalu tanya saya: Kenapa engkau jadi macam ni. Mak lahirkan lelaki, kenapa jadi perempuan.” cerita Cikgu Jefferi.

“Rahsia saya ada kekuatan dan diberi oleh Allah untuk balik ke pangkal jalan adalah kerana solat.” cerita Cikgu Jefferi.” cerita beliau.

Menerangkan lanjut tentang kisahnya, Cikgu Jefferi berkata satu hari dia didatangi oleh seorang Benggali.

Untuk tidak mengganggu setiap bit-bit cerita yang dikongsi oleh Cikgu Jefferi, kuti video penuh dari beliau:

Sumber: SK



Sumber Video: “Satu hari seorang Benggali datang ke kedai saya..” – Kisah penghijrahan seorang pondan kepada lelaki sejati

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vV61Dl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.