Hi! Welcome Back and Stay Tune! ' Saya Ada Call Tapi Saya Hanya Dengar Suara Orang Menangis Teresak-Esak, Saya Ingatkan .... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

' Saya Ada Call Tapi Saya Hanya Dengar Suara Orang Menangis Teresak-Esak, Saya Ingatkan ....



Peristiwa misteri pasti pernah terjadi dalam kehidupan kita . Kita berkongsi dunia yang sama cuma berlainan alam sahaja .Apa yang dialami ,oleh wanita ketika menginap di sebuah rumah penginapan sementara memang menyeramkan .

Menurut Oya Suria , dia dan suaminya telah menghadiri ke majlis rumah terbuka . Resort berkenaan terletak 200m tidak jauh dari kawasan Pentas Utama majlis rumah terbuka di Pekan ,Pahang .Kedua mereka membuat keputusan untuk tidur semalam kerana masing-masing kepenatan untuk meneruskan perjalanan pulang .

Mereka tidur nyenyak keletihan dan hanya pada jam 4.15am Oya terjaga dan melihat suaminya terjaga dan sedang menggunakan telefon bimbitnya .

Apabila ditanya mengapa masih tidak tidur , suaminya hanya mendiamkan diri membisu .Oya kemudian menyambung tidurnya dan sekali lagi dia terjaga dan melihat suaminya masih berjaga .

' Saya tanya suami kenapa masih tidak tidur ? suami masih diam membisu '


Kerana terlalu letih dan masih mengantuk ( mamai ), Oya kemudian terlelap semula sehingga tersedar azan subuh berkumandang . Menurutnya , suaminya berjaga sepanjang pagi sehinggalah subuh terbit .
Sebaik sahaja sedar dari tidur , Oya terus memeriksa telefonnya dan menyedari ada mesej dari rakannya yang dihantar pada lewat pagi kira-kira jma 1.36 pagi . Oya kemudian bangun membersihkan diri dan menunaikan solat subuh .Kemudian bersiap untuk pergi bersarapan .

Hanya ketika sarapan itulah baru suaminya membuka mulut kejadian yang berlaku lewat malam tadi .

Rupanya, suami terjaga jam 4 pagi tu, dan sebenarnya dia ternampak pintu bilik air terbuka.
(Nampak melalui cermin meja solek)

Menurut suaminya pada ketika itu , ' tiada angin yang menyebabkan pintu plastik itu terbuka ' . Suaminya kemudian membuat keputusan untuk tidak tidur . Sambil mendengar suaminya bercerita , oya sempat membalas mesej kawannya iera dan meminta maaf kerana lambat reply mesejnya .

Namun apa yang diberitahu rakannya itu sangat mengejutkan dia dan suaminya

' dia memberitahu ada call pada jam 1.35pagi dan ada orang yang angkat call . Kemudian dengar orang menangis suara teresak-esak'

Iera kemudian memanggil berkali-kali namun hanya esakan sahaja yang didengari .Menurut rakannya iera , dia menyangkakan Oya dan suamianya sedang bertelingkah .



Oya kemudian dengan segera memeriksa call log dan memeranjatkan apabila memang ada receive call dari iera berdurasi 9 saat pada jam 1.35 pagi seperti yang diberitahu rakannya .

Selepas mendengar cerita dari rakan dan suaminya , mereka bergegas check-out .

Dan lebih memeranjatkan lagi , apabila mereka berdua memulangkan kunci di receptionist sempat menceritakan pengalaman tersebut kepada dua orang staf wanita disitu . Mereka sungguh terperanjat akan kejadian tersebut . Selamba pengawal memberitahu bahawa 

' ya , memang ada juga penginap lain alami seperti yang kami alami '

Kedua staf wanita itu kemudian memohon maaf dan memberikan diskaun kepada oya dan suaminya .

Menurut mereka , resort berkenaan telah lama tidak beroperasi ( selama 1 tahun ) dan sebelum ini resort itu adalah asrama pelajar 

Lebih memeranjatkan apabila diberitahu bahawa pada malam tersebut , hanya mereka berdua sahaja yang menginap di resort berkenaan ! OMG . Lagilah meremang bulu roma bulu tengkuk !

Misteri bilik anggerik 105 . Siapakah yang menjawab panggilan tersebut ??? hahahaha


Sumber : Oya Suria


www.kakishare.my



Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uFyLSw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.