A UK ad industry trade group has written a public letter telling Facebook and YouTube to get brand safety right
In the past two decades, Google, Facebook and YouTube have been amongst the media giants that have played a pivotal role in the media space, and have revolutionised how users consume content online. Today, paid online advertisements are entirely commonplace. However, with the inadvertent placement of paid ads beside extremist content on sites like Facebook […]
✍ Sumber Pautan : ☕ Business Insider Malaysia
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fJ5osI
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
✍ Sumber Pautan : ☕ Business Insider Malaysia
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fJ5osI
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!






Post a Comment