Hi! Welcome Back and Stay Tune! ASUS Menawarkan Router Bangsawan ASUS ROG Rapture GT-AC5300 – Hadir Pada Harga RM2599 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ASUS Menawarkan Router Bangsawan ASUS ROG Rapture GT-AC5300 – Hadir Pada Harga RM2599

Permainan atas talian, termasuklah tajuk-tajuk popular e-sukan seperti DoTA, League of Legends, Overwatch dan sebagainya memerlukan sambungan ke internet yang cukup pantas dan stabil untuk anda betul-betul menghayati permainan tersebut.

ASUS sedar bahawa hanya kerana anda mempunyai komputer yang berkuasa dan sambungan internet yang laju, tidak semestinya perkakasan rangkaian rumah anda mampu memberikan anda sambungan ke permainan tanpa sela-masa dan latency yang rendah.

Router ASUS ROG Rapture GT-AC5300 bakal hadir di pasaran Malaysia, dan akan hadir dengan beberapa teknologi yang cukup menarik bagi mereka yang memerlukan rangkaian internet yang pantas, lancar dan cekap khusus untuk permainan-permainan komputer atas talian mereka.

Router GT-AC5300 ini hadir dengan tiga ciri utama yang dapat membantu anda mendapatkan rangkaian yang cukup efisien supaya permainan-permainan komputer anda tidak dibelenggu masalah sela-masa.

Ini termasuklah penggunaan port-port gaming yang akan mengutamakan apa-apa peranti yang disambung kepadanya, perisian Game Center dan Game Boost yang meneliti paket data untuk mengutamakan paket untuk permainan komputer dan video, dan juga sambungan kepada rangkaian Gamers Private Network oleh WTFast yang menjanjikan sambungan optimum ke pelayan-pelayan permainan komputer yang hadir dengan latency dan nilai ping yang rendah.

Selain dari itu, router ini juga hadir dengan sambungan Triband, dimana anda akan diberi pilihan untuk menyambung ke rangkaian melalui band 2.4GHz dan dua band 5GHz untuk sambungan tanpa gangguan daripada rangkaian-rangkaian router yang lain.

Ia juga hadir dengan ciri-ciri lain yang cukup menarik seperti IPS (Intrusion Prevention System) yang melindungi rangkaian internet anda daripada diserang oleh perisian hasad, dan juga VPN Fusion, dimana anda boleh menjalankan servis VPN dan juga sambungan internet biasa pada masa yang sama.

 

Menurut pihak ASUS, router ASUS ROG Rapture GT-AC5300 ini akan hadir di pasaran Malaysia pada bulan September nanti pada tanda harga RM2599. Jika anda selalu tewas apabila bermain DoTA, dan sering menyalahkan lag sebagai punca kekalahan anda, mungkin ini salah satu solusi untuk memperbaiki masalah anda.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wodRoD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.