Facebook Cuba Memasuki Pasaran China Dengan Sebuah Aplikasi Perkongsian Gambar
Ramai syarikat teknologi yang ingin memasuki pasaran China memandangkan mereka mempunyai lebih 1 bilion pengguna. Tidak ketinggalan adalah Facebook.
Terkini, Facebook dilihat berjaya memasuki pasaran China dengan melancarkan sebuah aplikasi khusus dibawah nama berbeza.
Aplikasi yang ditawarkan oleh Facebook di China dinamakan sebagai Colorful Ballongs, dimana ia berfungsi lebih kurang sama seperti aplikasi Facebook Moments. Facebook menawarkan aplikasi berkenaan di China melalui sebuah syarikat tempatan.
Facebook mungkin menguji penerimaan dan bagaimana reaksi pengguna di China melaui aplikasi perkongsian gambar ini. Pada masa yang sama, wakil Facebook dipetik mengatakan ingin membantu syarikat dari China memasarkan kepada pengguna global melalui platform pengiklanan mereka.
✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uxKDaj
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment