Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kaki Dari Liang Lahad Atas Keranda Ayah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kaki Dari Liang Lahad Atas Keranda Ayah

loading…
Kaki Dari Liang Lahad Atas Keranda Ayah

KELUARGA dan kenalan yang menghadiri upacara pengebumiannya Cleveland Butler berdepan situasi mencemaskan apabila sebahagian kaki tiba-tiba terkeluar dari tanah dalam liang lahad.
Ia berlaku ketika keranda warga emas berusia 85 tahun itu sedang diturunkan ke liang lahad di Taman Peringatan Mount Holiness.
Anak perempuan Butler, Sanda memberitahu New York Daily News: “Ia situasi yang begitu trauma bagi kami yang masih sedih dengan pemerigian bapa tersayang.
“Saya langsung tidak tergamak melihat kaki itu ketika ia terkeluar dari tanah, malahan tiada sesiapa yang memberi sebarang reaksi bagi memastikan upacara pengebumian bapa berjalan lancar,” katanya.
Seorang lagi anaknya, Alonzo Butler, 53 berkata, semua yang hadir pada upacara itu melihat kaki manusia yang dibungkus plastik dan kain terkeluar ketika keranda bapa diturunkan.
“Ia terkeluar betul-betul di atas keranda bapa,” katanya.
Seorang paderi yang juga pengarah krisis Jaringan Tindakan Nasional meminta supaya pihak berkuasa New Jersey menyiasat insiden itu.


loading…

The post Kaki Dari Liang Lahad Atas Keranda Ayah appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wRTlwE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.