Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki hentikan ‘pelayaran’ malam pertama kerana syak isteri tiada dara, rupanya kantoi curang dengan kawan baik sendiri berkali-kali - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki hentikan ‘pelayaran’ malam pertama kerana syak isteri tiada dara, rupanya kantoi curang dengan kawan baik sendiri berkali-kali

Min aku nak luah kisah yang aku pendam min. Aku baru kawin dengan wanita pilihan aku min, 7 tahun kami bercinta min, akhirya aku halalkan dia, selama bercinta aku tak pernah nodai dia min, aku jaga dia elok2, aku susah2 kumpul duit 25k untuk halalkan dia, dlu aku tanya dia min, kalau dia masih dara atau tak, dia mengaku kalau dia dara min, aku masih teruna min,

Lelaki hentikan 'pelayaran' malam pertama kerana syak isteri tiada dara, rupanya kantoi curang dengan kawan baik sendiri berkali-kali

Lelaki hentikan ‘pelayaran’ malam pertama kerana syak isteri tiada dara, rupanya kantoi curang dengan kawan baik sendiri berkali-kali

 

 

tak pernah sentuh mana2 wanita, masa malam pertama aku test dia dah takde dara min, sebab dah longar , setahu aku pengalaman kawan2 cerita memang susah nak pecahkan dara wanita, aku terus stop min, aku tanya dia adakah awak dara? Kenapa senang sgt? Dia masih tipu aku min, entahlah min, malam tu aku stop min, aku tak teruskan proses persenyawaan kami, aku cari d google beza anak dara dan yg sudah ditebuk, 90% soalan aku terjawab kalau dia bukan anak dara min.. aku ambil al-quran suruh dia bersumpah, akhirnya dia mengaku min, dia pernah berzina dengan kawan baik aku min, masa dia blm jadi isteri aku, dia kerja min, satu masa aku tak dapat ambil dia balik kerja, mungkin salah aku min sebab percaya kawan sendiri, berkali2 kawan tlg aku berkali2 juga mereka berzina, hancur luluh hati aku min, aku menangis2 semahu2 mahunya.. inikah balasan yang aku dapat?

Orang2 yang aku sayang khianti aku min, akupun tak tahu pasti lagi apa yang harus lakukan lepas ni, pringsip aku, sekali dia tipu selama2 dia tipu, sekali dia khinat selama2 dia akan buat, aku tak sentuh lg bini aku sampai sekarang min..

Sekarang aku aktif berfb min. Aku add semua awek2 hot, dan akhirnya aku kenal dengan janda anak 2. Janda dah terus terang kalau dia janda, bukan penipu macam bini aku min, aku luah semua cerita dengan janda yg aku kenal, aku rasa wanita yang aku kenal ini adalah wanita yg tepat buat aku, sebab dia jujur dan berterus terang min,

Aku hanya mau pendapat admin dan warga krt min, adakah patut aku cerai saja bini aku yg penipu tu min, aku nikahi saja janda tersebut.. janda dan duda min. Aku betul2 nak pendapat min.. terima kasih min

Sumber: KRT



Sumber Lelaki hentikan ‘pelayaran’ malam pertama kerana syak isteri tiada dara, rupanya kantoi curang dengan kawan baik sendiri berkali-kali

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xRrCN4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.