Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mi Note 3 Turut Akan Diperkenalkan Pada 11 September – Bersama-sama Mi Mix 2 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mi Note 3 Turut Akan Diperkenalkan Pada 11 September – Bersama-sama Mi Mix 2

Xiaomi sedia membuat pelbagai teaser untuk telefon pintar Mi Mix 2 dengan rekaan bingkai yang sangat nipis sejak beberapa minggu lepas. Ia dijadualkan untuk pelancaran pada 11 September 2017 kelak. Menariknya, bukan hanya Mi Mix 2 sahaja yang akan diperkenalkan, sebaliknya satu lagi telefon pintar baru turut akan diperkenalkan oleh Xiaomi.

Peranti berkenaan adalah Mi Note 3. Seperti ramai sedia maklum, ia merupakan siri telefon pintar berspesifikasi tinggi yang hadir dengan rekaan skrin melengkung pada bahagian tepi – lebih kurang sama seperti siri Edge daripada Samsung.

Pada tahun lepas, Mi Note 2 turut telah diperkenalkan bersama-sama Mi Mix, dan kini telah tiba masa untuk ia turut menerima kemaskini.

Maklumat penuh mengenai Mi Note 3 masih tidak diketahui sepenuhnya. Seperti biasa, sama-sama kita nantikan tarikh 11 September ini untuk melihat kejutan daripada pihak Xiaomi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xaMMZy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.