Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Mahadzir sudah sedar, minta baju tidur dan berus gigi ' - Adik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Mahadzir sudah sedar, minta baju tidur dan berus gigi ' - Adik

KUALA LUMPUR: Keadaan kesihatan pengacara terkenal Datuk Mahadzir Lokman semakin menampakkan perkembangan positif apabila beliau sudah mula sedar dari koma.

Menurut adiknya, Danial, Mahadzir sudah mula boleh bercakap namun masih di bawah pengawasan rapi doktor.

Dalam satu mesej yang dihantar kepada media, Danial memaklumkan, ucapan pertama yang keluar dari mulut ikon pengacaraan itu ialah "Minta tolong seseorang bawa baju tidur dan berus gigi saya ke hospital ya".

BACA: Mahadzir Lokman stabil, henti sebar khabar angin - Dr Noor Hisham

BACA: 'Sudahlah sedih, kena balas mesej takziah pula' - adik Mahadzir Lokman

Mahadzir dikejarkan ke PPUM sekitar jam 10 pagi Ahad selepas dijumpai tidak sedarkan diri di kediamannya di Petaling Jaya, Selangor.

Beliau dilaporkan terkena jangkitan bakteria selepas pulang dari Jakarta, Indonesia atas urusan kerja  beberapa hari lalu.



Sumber 'Mahadzir sudah sedar, minta baju tidur dan berus gigi ' - Adik

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fR7JPS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.