Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ngeri....Dir0g0l Sehingga Tumpah Darah Akibat Kemaluan Koyak Sebelum Meninggal. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ngeri....Dir0g0l Sehingga Tumpah Darah Akibat Kemaluan Koyak Sebelum Meninggal.

Seorang petani yang hendak berehat dipondok sawahnya dikejutkan dengan penemuan mayat seorang remaja perempuan setengah b0gel di percayai mangsa r0g0l dan bunuh dalam kejadian yang berlaku semalam di Pasuruan, Jawa Timur.


Lebih memilukan apabila keadaan mayat cukup mengerikan, dimana muka lebam-lebam dan kemaluan mengalami pendarahan seperti disumbat dengan sesuatu yang keras. Selain itu kepala bahagian belakang mangsa juga mengalami cedera parah.

Mangsa di kenali sebagai Eka Yuniarti, 17 tahun dipercayai hilang sejak semalam selepas keluar dari rumahnya dalam perjalanan ke tempat kerja.

Ketua Polis Pasuruan, AKP Tinton Yudha Riambodo berkata, pihaknya terus ke lokasi kejadian selepas menerima aduan dari penduduk kampung.

“Selepas disiasat, mangsa dilaporkan hilang sehari sebelum kejadian. Barang bukti berupa jaket warna biru, seluar jeans dan barang-barang lainnya menguatkan mangsa adalah remaja yang dilaporkan hilang sebelumnya,” katanya.

Bagaimanapun katanya lagi, dari keadaan mayat dan hasil bedah siasat yang dilakukan semalam, penemuan mayat remaja berkenaan sebagai pembunuhan dan r0g0l.

Selain mayat memiliki luka di seluruh badan, keadaan bahagian intim mangsa juga mengalami pendarahan teruk. 

”Pihak kami percayai mangsa di r0g0l terlebih dahulu sebelum dibunuh. Tapi motif kejadian masih dalam siasatan,” katanya.

Sehingga berita ini di tulis, pihak polis wilayah itu masih belum menahan mana-mana individu yang dipercayai memiliki kaitan dengan kes berkenaan.






✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2hxzW1E

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.