Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pikachu Ini Nampak Gembira Dari Luar, Namun Bila Topeng Dibuka, Buat Ramai Netizen Sebak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pikachu Ini Nampak Gembira Dari Luar, Namun Bila Topeng Dibuka, Buat Ramai Netizen Sebak

Pikachu Ini Nampak Gembira Dari Luar, Namun Bila Topeng Dibuka, Buat Ramai Netizen Sebak

Kostum kartun atau anime memang menjadi daya penarik di mana sahaja dia berada. Jika Sukan SEA baru-baru ini juga, maskot Harimau menjadi tarikan ramai orang dan para pelancong untuk bergambar.

Pendek kata kostum yang bewarna-warni ini menjadi tarikan dan memberi kegembiraan kepada sesiapa sahaja yang melihatnya.

Antara kostum-kostum menarik yang berjaya kami kumpulkan:

Ramai Netizen Menangis Selepas melihat Siapa Disebalik Maskot Pikachu Comel Ini

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

kostum maskot comel

Begitu juga dengan kostum Pikachu ini. Warna kuning yang terang itu sangat menarik perhatian sesiapa sahaja yang meminatinya. Mereka yang minat dengan anime Pikachu juga pasti tidak akan melepaskan peluang untuk bergambar dengannya.

Satu kostum Pikachu ini di katakan selalu berada di hadapan sebuah pasaraya. Bila topeng dibuka, ramai yang terkejut kerana disebalik Pikachu itu adalah seorang nenek tua 71 tahun bernama Han yang melalui detik hiba.

Maskot Patung Pikachu Yang Menyedihkan

Suaminya terlibat dengan kemalangan di tempat kerja membuatkan dia lumpuh kekal. Anak perempuannya menghidap ketumbuhan otak dan disahkan buta manakala menantunya terlibat kemalangan jalan raya turut lumpuh.

Dia satu-satunya yang masih sihat dan mampu bekerja. Kerana dia sudah tua, tidak ada orang yang mahu mengambilnya untuk bekerja.

Maka Han pun membeli kostum Pikachu dan selalu memakainya setiap hari dengan harapan ada orang mahu bergambar dengannya dan membayar sebanyak RM6 untuk satu gambar. Begitulah hidup. Disebalik ceria wajah kostum ini, rupa-rupanya ada wajah sebenar yang menutup banyak duka dan lara.

Maskot Patung Pikachu Yang Menyedihkan


Sumber Pikachu Ini Nampak Gembira Dari Luar, Namun Bila Topeng Dibuka, Buat Ramai Netizen Sebak

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gzXiTU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.