Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sedihnya baca luahan suami ini, masih tetap setia dan mencintai isteri yang telah meninggal dunia walaupun didesak keluarga supaya kahwin lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sedihnya baca luahan suami ini, masih tetap setia dan mencintai isteri yang telah meninggal dunia walaupun didesak keluarga supaya kahwin lagi

Assalamualaikum admin ku yg paling prihatin. Saya nak tanya, saya azmil dan istri saya nama Aisyah. Mungkin masalah saya hanya sekelumit kecil tapi saya nak tanya dan minta pendapat, istri saya sudah lama pergi dan saya keseorangan.

 

 

Sedihnya baca luahan suami ini, masih tetap setia dan mencintai isteri yang telah meninggal dunia walaupun didesak keluarga supaya kahwin lagi

Sedihnya baca luahan suami ini, masih tetap setia dan mencintai isteri yang telah meninggal dunia walaupun didesak keluarga supaya kahwin lagi

 

Tapi saya tak rasa keseorangan pun sebab saya selalu melawat kuburannya, selalu menatap wajah gambarnya. Hatta, ada org kata saya ini gila dan tak boleh terima pemergian istri tercinta saya. Bukan saya tak redo, cuma bila saya berkahwin dgnnya saya kata dkt dia, awklah cinta abang, meskipun awk bukan pertama tapi abg harap cinta ini yg terakhir. Cerai kita adalah mati sahaja. 

Dan akhirnya mmg benar kami bercerai, ya bercerai daripada jasad tapi tidak hati. Untuk pengetahuan, sepanjang berkahwin saya tak jarang sentuh dia meskipun itu naluri keinginan seorang suami.

Bukan kerana saya tidak bernafsu, tapi saya faham dia sakit dan saya rela menahan nafsu ini dgn berpuasa daripada melayan saya yg mana keadaanya saya tahu sangat tidak sihat. Saya syg dia, sehinggakan saya kata, biarlah abg tak dpt sentuh awk sptmana suami2 lain tp abg dh dapat sentuh hati awk. Mmg benar byk kali saya bercinta tapi kali ini benar2 saya jatuh cinta. Allahurobbi, besar dugaan yg patut saya redo.

Saya dh luah perasaan dan org desak saya terutama keluarga, sahabat utk saya berkahwin lain. Tapi saya takmahu, saya syg kan istri saya sehinggakan sy pernah tekad takkan kahwin lagi kerana dia cinta 1 saya. Saya takut bilamana sy kahwin lagi istri saya akan cemburu melihat betapa sygnya saya pada istri lama sy. Hanya Allah yg tahu perasaan itu. Demi Allah, hanya Allah yg tahu. Dgn gambarnya dalam dompet saya, di dinding, di bilik, dan plg utama di hati saya. :’)

Mimpi itu jangan kata, setiap kali rindu, mimpi itu peneman tapi tidak puas menatap wajahnya krn itu hny mimpi tapi bgku itu suatu perkara istimewa.

Saya minta pandangan bernas dan saya lelaki..
:’) jarang lelaki mengalirkan air mata, tapi air mata yg keluar ini, entahlah, bagi saya sebuah keikhlasan.

Sumber: KRT



Sumber Sedihnya baca luahan suami ini, masih tetap setia dan mencintai isteri yang telah meninggal dunia walaupun didesak keluarga supaya kahwin lagi

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wvJfCB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.