Hi! Welcome Back and Stay Tune! "Jangan Pandang Rendah Bintang Gegar Vaganza" - Elly Mazlein - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

"Jangan Pandang Rendah Bintang Gegar Vaganza" - Elly Mazlein

jangan pandang remeh bintang gegar vaganza elly mazlein

Kredit foto: Instagram Elly Mazlein

Penyanyi Elly Mazlein tidak mahu penyanyi profesional yang menyertai pertandingan Gegar Vaganza (GV) dipandang negatif oleh sesetengah pihak.

Malah dirinya sendiri yang juga peserta program itu tahun lalu mengakui telah menerima impak positif dalam kerjaya seni.

“Bagi saya, GV merupakan pembuka rezeki. Penyertaan penyanyi profesional lain tidak harus dipandang remeh kerana GV merupakan satu program yang memberi banyak impak positif.

“Saya bersyukur kerana menyertai GV tahun lalu dan saya akui GV banyak membantu dalam menyemarakkan karier nyanyian saya,” kata Elly menurut laporan portal Astro Gempak.

Penyanyi yang pernah meletup dengan lagu Bungaku Bakawali itu memberitahu tawaran nyanyiannya yang diterima kini tidak pernah putus sejak berakhirnya program berkenaan.

Dia bersyukur dan menganggap ia adalah rezeki buat anak dan bapanya yang menjadi tanggungan.

“Alhamdulillah, semenjak GV, undangan nyanyian tidak pernah putus. Saya tidak menang tangan, kadang-kadang rasa penat pun ada.

“Tapi saya buang perasaan itu jauh-jauh kerana saya mencari rezeki demi anak dan bapa saya. Rezeki yang datang juga adalah rezeki mereka.

“Menariknya, semenjak tamatnya program itu, peminat lebih suka jika saya menyanyikan lagu tugasan yang pernah saya dendangkan sewaktu GV3. Bayangkan, orang lebih suka saya nyanyi lagu Perawan Atau Janda berbanding lagu saya sendiri,” dedahnya.

Gegar Vaganza musim keempat akan ke udara bermula 29 Oktober ini, setiap Ahad, jam 9 malam di saluran Astro Ria.

12 penyanyi yang bertanding ialah Hazami, Liza Hanim, Aishah, Elyana, Syura, Haida, Raja Azura, Aqasha, Lan Kristal, Tia Jinbara, Firman Siagian, dan Ferhad.

Sumber berita: Astro Gempak


✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2y43zuf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.