Lazada mohon maaf atas gangguan sistem, bayaran balik pada pelanggan akan dipercepatkan
Dikhabarkan sejak bulan yang lalu, para pengguna laman e-Dagang, Lazada, mengalami beberapa masalah pembelian dan menyebabkan isu itu tular beberapa hari yang lepas.
Pelanggan-pelanggan meluahkan ketidakpuashatian mereka di akaun Facebook Lazada dan antara masalah yang menimpa mereka adalah, maklumat tempahan hilang selepas pembayaran dibuat, penghantaran hilang, pembayaran balik yang tidak diproses serta perkhidmatan pelanggan yang tidak responsif.
Sebentar tadi Lazada menerusi satu hantaran di Facebook telah membuat satu kenyataan mengenai masalah yang terjadi itu. Mereka dalam proses menaik taraf sistem bagi menghadapi kempen jualan pada 11.11 nanti tetapi malangnya gangguan sistem terjadi.
Permohonan maaf juga telah dibuat dan mereka berjanji akan mempercepat proses baik pulih serta pembayaran balik kepada pelanggan.
Via: Wiser
Sumber Lazada mohon maaf atas gangguan sistem, bayaran balik pada pelanggan akan dipercepatkan
✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zORn2e
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment