Hi! Welcome Back and Stay Tune! Persembahan Terakhir Big Bang? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Persembahan Terakhir Big Bang?

Penyanyi popular Taeyang memberi bayangan seolah-olah konsert jelajah The Last Dance Tour yang akan berlangsung di Jepun dan Korea pada Disember depan merupakan persembahan tearkhir Big Bang.

Menurut Taeyang, ada konsert tersebut, dia sediri akan membuat ersembahan sekurang-kurangnya empat buah lagu yang pernah hits sebelum ini dan tiada single baharu daripada mereka

"Saya fikir saya perlu mempersembahkan tiga atau empat. Tiada lagu baru dari Big Bang. Kami hanya berempat, ini adalah sesuatu yang kita semua perlu lakukan. "

"Ini mungkin benar-benar kali terakhir, saya sedih ... Apa yang boleh kami buat? Ia sudah berakhir untuk kami," katanya ketika ditemubual dalam program Livin' the Double Life, baru-baru ini.

Dalam pada itu Taeyang turut meluahkan kerinduannya terhadap anggota lain serta kenangan indah saat mereka berlima.

Tambah pelantun lau Eyes, Nose, Lips ini, ketika mengadakan konsert solo di Thailand, dia meminta untuk menginap di hotel yang sama yang pernah didudukinya bersama Big Bang kira-kira dua tahun lalu.

"Saya selalu merindui ahli-ahli Big Bang, walaupun bercakap tentang mereka pada masa ini membuat saya lebih merindui mereka," tuturnya.

Selain Taeyang, Big Bang terdiri daripada G-Dragon, Daesung, T.O.P dan Seungri.

Sejak awal tahun ini, Big Bang dilanda pelbagai kontroversi yang mengaitkan nama T.O.P yang di dakwa memiliki dadah. Dia kini 'direhatkan' daripada aktif bersama anggota lain.

Sementara itu, laporan media Korea menyebut keempat-empat anggota kumpulan ini bakal menjalani latihan ketenteraan selama dua tahun mulai awal tahun depan.



Sumber Persembahan Terakhir Big Bang?

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Bta90h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.