Hi! Welcome Back and Stay Tune! PERTANDINGAN MENEMBAK JATUH PIRING SEMPENA HARI ULANG TAHUN DIVISYEN PERTAMA INFANTRI MALAYSIA KE-51 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PERTANDINGAN MENEMBAK JATUH PIRING SEMPENA HARI ULANG TAHUN DIVISYEN PERTAMA INFANTRI MALAYSIA KE-51





SEMPADI, 7 Dis 17 - Pertandingan Menembak Jatuh Piring Sempena Hari Ulang Tahun Divisyen Pertama Infantri Malaysia Ke-51 telah berlangsung bertempat di Lapang Sasar 400, Sempadi.

Acara menembak ini merupakan acara tahunan yang dianjurkan bagi menguji dan melihat kemampuan dan ketepatan serta mengerat hubungan bersama anggota tentera dibawah formasi Divisyen Pertama Infantri Malaysia.

Sebanyak 38 kumpulan telah mengambil bahagian dalam pertandingan pada kali ini. Acara yang dipertandingkan adalah Kategori Unit Besar yang dimenangi oleh Batalion Ke-13 Rejimen Askar Melayu Diraja, Kategori Unit Kecil Rejimen Pertama Polis Tentera Diraja dan Kategori Pegawai yang dimenangi oleh Markas Divisyen Pertama Infantri Malaysia.

Disebelah petang Pertandingan Menembak Jatuh Piring diteruskan dengan acara Menembak Piring Jemputan yang terdiri dari Pemimpin-pemimpin Tempatan Bersama Tentera dan juga Kelab Menembak Divisyen Pertama, Sarawak.

Pertandingan Menembak Jatuh Piring Jemputan telah diungguli oleh Kumpulan yang diketuai oleh Brigedier Jeneral Dato’ Haji Fadzil bin Tajudin, Panglima Briged Ke-31 Infantri Malaysia.

Penyampaian hadiah kepada pemenang telah disempurnakan oleh Mejar Jeneral Datuk Stephen Mundaw, Panglima Divisyen Pertama Infantri Malaysia.

Turut Hadir disepanjang acara YB Datuk Dr Jerip Susil, Menteri Muda Pengangkutan, Pemimpin Tempatan serta Panglima-panglima Formasi, Pegawai-Kanan dibawah Divisyen Pertama Infantri Malaysia.


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2j87jt1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.