Hi! Welcome Back and Stay Tune! Amalkan Mandi Ais Rahsia Kulit Cantik Neelofa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Amalkan Mandi Ais Rahsia Kulit Cantik Neelofa





Siapa tak kenal dengan pelakon, pengacara dan usahawan berjaya, Neelofa. Bila bergelar selebriti, hampir setiap hari wajah sentiasa dengan mekap dan terdedah dengan cuaca panas.

Walaupun jadual kerja yang sibuk, Neelofa tetap tampil cantik. Kulit wajahnya juga bersih dan tiada masalah cela mahupun jerawat.





Bukan itu je, Neelofa sentiasa tampil langsing. Apa rahsia kulit cantik Neelofa dan kekal langsing. Kami kongsikan 4 rahsia kecantikan Neelofa yang boleh anda amalkan.



1. Minum banyak air kosong
Tip paling mudah ialah minum air kosong dengan banyak. Neelofa amalkannya sejak 2009 dan waktu itu dia sedang berusaha untuk turunkan berat badan. Tambah Neelofa, bila tekak kita dah biasa dengan air kosong kita rasa dah tak nak minum air lain, kira akan rasa air kosong itu sangat refreshing.


2. Gunakan minyak argan untuk rambut lembap & sihat
Menurut Neelofa, dia tidak mempunyai masa untuk ke salun jadi dia akan membeli produk yang bagus untuk rambut. Neelofa juga menggunakan rawatan minyak argan agar akar rambut lembap dan sihat.


3. Amalkan rawatan mandi ais
Rupanya ini rahsia besar Neelofa. Neelofa akan melakukan rawatan mandi ais (ice theraphy). Bayangkan situasi yang mana ada baldi, air dan ais yang sejuk. Rawatan ini membantu menguatkan tulang dan kulit serta mengurangkan penyakit. Kulit nampak berbeza selepas rawatan dan nampak segar walaupun tidak mengenakan solekan.


4. Amalkan senaman kegemaran
Siapa sangka Neelofa sangat suka bersukan. Selain bersenam di gim, Neelofa suka bermain badminton, berenang dan kick boxing, sekurang-kurangnya tiga atau empat kali seminggu.




Sumber: Eh

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EkxBx5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.