Hi! Welcome Back and Stay Tune! Giliran Boy Iman Pula Cipta Lagu Untuk Peminat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Giliran Boy Iman Pula Cipta Lagu Untuk Peminat






Zaman sekarang tidak perlu bersuara sedap pun boleh buat lagu sendiri. Terbaru, Boy Iman pula bakal melancarkan lagu single pertama beliau bertajuk Malas Nak Layan. Lagu tersebut juga dicipta oleh KRU.


“Tak sabar nak launch single lagu saya dan mtv, #malasnaklayan. Dibuat khas selepas berlakunya “musibah” pada diri saya. Untuk semua yang support dan haters saya. Dicipta sepenuhnya oleh Edry KRU. Lirik oleh Edry/DBI/Becky. Terbitan DBI Entertainment Sdn Bhd,” tulisnya.



Menurut perkongsian di Instagram, Boy mencipta lagu itu khas buat peminatnya juga haters yang menyokongnya selama ini. Nama Boy mula disebut apabila kontroversi penipuan hartanah melibatkan ratusan mangsa yang membuat laporan polis.



Sebelum ini, Datuk Seri Vida menggemparkan industri hiburan apabila mengeluarkan lagi I Am Me serta mendapat respon yang hebat sehingga trending. Ingin mengikut jejak langkah, Datuk Seri Aliff Syukri dan Nur Sajat juga berbuat demikian- biarpun cubaan itu agak gagal.



Semakin warna warnilah industri hiburan dengan lagu-lagu dari usahawan berjaya Malaysia selepas ini. Tak sabar rasanya nak dengar lagu baru Boy. Mana tahu mungkin suaranya sedap dan tidak auto tune. (rtky/w)

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Fg9tNF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.