Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ibu Sanggup Tunjuk Adegan Berahi Depan Anak OKU - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ibu Sanggup Tunjuk Adegan Berahi Depan Anak OKU

Sebagai seorang itu, seharusnya menunjukkan contoh yang baik kepada anak-anak. Apatah lagi jika anak anda itu tergolong dari kalangan anak-anak OKU.

Seorang wanita yang masih bersuami seharusnya taat kepada suami dan tidak berlaku curang. Balasan kepada isteri yang berlaku curang adalah sangat pedih!

Ada satu kes yang sangat keterlaluan apabila Isteri tergamak lakukan hubungan seks bersama teman lelaki di hadapan anak bongsunya yang merupakan orang kelainan upaya (OKU).

Foto: Google image

Seperti tidak ada lagi perasaan malu apabila sanggup melakukan perkara terkutuk itu dihadapan anaknya sendiri. Jangan ingat anak yang kurang upaya itu tidak faham akan tingkah laku anda.

Tindakan terkutuk itu dilakukan wanita terbabit di rumahnya di Sungai Jelok, di sini, ketika suaminya tiada kerana menjaga ibu yang sakit.

Kejadian sejak September itu terbongkar selepas suami wanita terbabit dimaklumkan oleh jirannya.

Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Dzaffir Mohd Yussof berkata, sepanjang peninggalan tersebut, tiga anak pasangan terbabit berusia enam, sembilan dan 11 tahun tinggal bersama isterinya.

“Suami wanita berkenaan telah diberitahu oleh anak tirinya yang berusia 11 tahun bahawa ibu mereka bersama teman lelakinya melakukan hubungan seks dan akan mengarahkan anak bongsunya untuk melihat perbuatan terkutuk berkenaan.

“Kejadian itu menyebabkan anak bongsu itu kini trauma. Malah ibu serta teman lelakinya turut menunjukkan aksi tersebut di hadapan dua lagi anaknya,” katanya.

Foto: Google Image

Menurutnya, satu laporan polis telah dibuat pada 23 November lalu dan hasil maklumat dan risikan, isteri serta teman lelakinya masing-masing berusia 35 dan 46 tahun telah ditahan di sebuah restoran di Jalan Semenyih Sentral, Semenyih, kira-kira jam 7.30 malam, semalam.

Katanya, kedua-dua suspek kini direman tiga hari bermula hari ini bagi membantu siasatan.

“Kes disiasat Seksyen 15 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017 kerana menyebabkan seseorang kanak-kanak memerhati orang itu atau mana-mana orang lain sedang melakukan aktiviti yang bersifat seksual.

Perkara ini mungkin menyebabkan kanak-kanak tersebut trauma dan boleh jadi dia akan memusuhi ibunya sendiri.

Sumber: Sinarharian.com.my

The post Ibu Sanggup Tunjuk Adegan Berahi Depan Anak OKU appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FbcgYp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.