Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Sebab Mobile Legends, Laki Aku Malas Kerja’ – Isteri Kecewa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Sebab Mobile Legends, Laki Aku Malas Kerja’ – Isteri Kecewa

Wanita dan juga seorang isteri malah ibu meluahkan rasa kecewanya dengan sikap suaminya yang terlalu ketagih bermain permainan gajet, Mobile Legends.

Wanita ini mengambil keputusan untuk meluahkan rasa hatinya di dunia maya dan meminta pendapat dari para netizen kerana sikap suaminya yang mengabaikan tanggungjawab, baik anak mahupun nafkah. Semoga luahan isteri ini memberi sedikit sebanyak pengajaran kepada kita semua.

As salam minn semua.. 😭😭😭

tlg siarkan screen shot sekali ye min.. kisahnya malam td bengang gler ngan laki aku… pkul 11 lebih mcm tu anak aku yg tengah tido tiba2 menanges kuat, mimpi buruk ke apa..aku kat sebelah tengah tido mamai2 dok tepuk2 pujuk anak tp x jalan gak..

smp ligat anak aku nanges baru aku tersedar dr mamai (penat sgt sbb 10 lebih baru lelap). yg laki aku kat ruang tamu dengar anak aku separuh mati nanges buat bodoh je cket pun x heran (sbb fokus men mobile legend jahanam tu). mau x bengang aku aku baru je lelap anak nanges x nk tlg tengokkan..

last2 aku dukong anak bawa ke ruang tamu aku ckp ‘abg x dengar ke anak nanges’. laki aku ckp ‘syg kan boleh handle’. dlm ati aku geram btol… sbbkan game tu lgsung x boleh lebih kurang tlg tgkkan anak… stop kejap pun x boleh… tang cr duit pndai plak suh bini kerja cr duit same2… tang penat x sanggup… x taw ke bini dr 4.30 pg da bangun x rehat… 10.30 malam barula lelap..

fedup btol ngan laki mcm n… fikir diri sendiri je sedap.. time susah x nk same2… elok game tu je yg kejutkan die pg2, masakkan tok die, lahirkan anak die, n buat semua kerja rumah… geramnya aku… ntah pkul bapela die tido last2 pg td aku kejutkan die g kerja die x nk bangun pun n x pergi kerja…

lantakla malas nk pikir aku siap2 anta anak g bs n terus g kerja… aku fedup… sori.. nk luahkan perasaan je.. aku kalo bengang ngan laki dlm wasap berani la ckp mcm tu… depan2 x berani kena penampar kang.. apa yg aku x puas ati aku luahkan dr wasap je… okla.. tu je nk luahkan.. aku penat.. tq min..

Sumber: Facebook/Kisah Rumah Tangga

The post ‘Sebab Mobile Legends, Laki Aku Malas Kerja’ – Isteri Kecewa appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EkzzOh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.