Hi! Welcome Back and Stay Tune! Elfira Akui Tempuh Banyak Dugaan Bertunang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Elfira Akui Tempuh Banyak Dugaan Bertunang

TIDAK dapat dinafikan bahawa orang yang berada dalam fasa pertunangan sememangnya cukup hebat dugaannya.

Keadaan ini turut dialami oleh pelakon dan juga pengacara terkenal, Elfira Loy yang kini bergelar tunangan kepada penyanyi, Sufian Suhaimi.

Elfira berkata, banyak dugaan yang dihadapi sepanjang melalui fasa itu dan berharap agar ada hikmah di sebalik semua yang berlaku.

Katanya lagi, dia tidak berani dan enggan untuk bercerita lanjut mengenai hal berhubung perkahwinan kerana soal jodoh itu adalah rahsia Tuhan.

“Saya akui bertunang ini mempunyai banyak dugaan namun saya tidak berani untuk mengatakan sama ada dugaan yang dihadapi ini adalah terbesar buat masa ini.

“Soal kahwin bukan perkara yang boleh dibuat main-main sebaliknya ia adalah keputusan terbesar yang perlu dilakukan setiap pasangan.

“Kalau memilih pekerjaan ia hanya keputusan sendiri tetapi apabila hal perkahwinan ini ia membabitkan banyak pihak,” jelasnya lagi.

Menurut Elfira lagi, meskipun dia mengakui pasrah dengan permasalahan dan dugaan yang dihadapinya namun dia tetap positif dan meminta peminat mendoakan yang baik-baik sahaja.

“Saya tidak mahu memberatkan kepala dengan dugaan yang datang. Saya harap apa yang dilalui berakhir dengan baik.

“Apa yang terbuku dalam hati ini saya nak ia kearah positif. Setakat ini hubungan kami berjalan dengan baik. Doakan yang terbaik,” ujar Elfira.

Sementara itu ketika ditanya mengenai persiapan perkahwinan dengan Sufian, Elfira mengakui bahawa belum membuat sebarang persiapan meskipun majlis tersebut bakal berlangsung pada Mac depan.

BACA : Unfollow Instagram, Sufian Nafi Gaduh Dengan Elfira

Sebelum ini , timbul satu kontroversi panas mengatakan kedua-dua selebriti ini tidak follow laman Instagram masing-masing.

Ekoran itu, ramailah mak cik bawang kat luar sana yang mula mengesyaki bahawa pasangan ini mempunyai masalah dalam perhubungan mereka.

Bagaimanapun, perkara itu telah dinafikan oleh Sufian dan memaklumkan bahawa dia dan Elfira tidak mengikuti akaun Instagram di antara satu sama lain adalah disebabkan oleh masalah teknikal. – MYNEWSHUB.CC/AM

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r6i0zx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.